Evet psikolojimiz kötü.
Ama şu zamanda dizi izlemek dizi yayınlamak o ölen insanlara enkazda kalan insanlara veya bu durumu yaşayan insanlara saygısızlık değil mi sizce?
Yapmayın ne olur
Bizim psikolojimiz böyleyse yaşayan insanların nasıldır kim bilir biraz empati !
Normal olan şuan bunları göstermeleri
Normal yani anormal olan sizin düşünceniz !