Catlakbiranne bizde 20aylıgız ve aynılarını yaşıyoruz ve yeni değil yani 3-4 aydır böyleyim. Herşeye ağlıyor hiç mızmız bir çocuk değildi ama şimdi yerli yersiz sebepli sebepsiz ağlıyor anlamıyorum. Uyku gerilemesi var 2-3twn önce uyumuyor uykuya direniyor, bez değiştirmeye kıyafet değiştirmeye yemek yemeye herşeye ama herşeye direniyor🤦♀️ diş mi diyorum yok bakıyorum gelen giden yok bi belirti yok. Son 2.azılar kaldı 4tane ama 4aydır hiç diş çıkarmadı daha ve daha da çıkaracak gibi görünmüyor bende artık emin oldum kesin 2yaş sendromu, tam bir sendromlu ergen oldu bizimkisi. Ama en çok Uyku ve iştahsızlığı çok zorluyor Allah yardımcımız olsun geçer inşallah bian önce atlatırlar🙏