Sedaege bence boşa para vermeye gerek yok damlalar çok pahalı bize de bio gia önerdi doktor eşim aldı baya da pahalı hiçbir işe yaramadi yıllar önce kayınvalidem annemler bizde zinco diye bir damla kullanmış bizde onu aldık çok iyi oldu bir günde degisti resmen şimdi 3 ay 10 günlük damla bile vermiyorum 2 buçuk aylıktan beri kendisi çıkarıyor ama ben kimyon da verdim rezene uyku yapıyormuş belki ağır gelebilir