Birkullanici Sol memeyi almıyor bir buçuk aydıe .bugün denedim emiyor ama süt ağzına gelince duraksıyor ağzından sütü boşaltıyor .bende iyice sağdım elimle ama vermeye korkuyorum
_Asilin_Annesi_ Birkullanici boşaltıp sağım yapmakta fayda var sonrası için bir sorun olmaz diye düşünüyorum
Ucansupurge Birkullanici Bozulmaz canım öyle birşey yok. Emzirmesen bile sürekli sağ yoksa süt azalır veya çekilir
Berilsmom13 Birkullanici bozulmaz yani şöyle o süt orda kanalı tıklayabilir kanal tıkanınca mastit olur bu sefer o süt iltihaplı olabilir 1.5 ay emmedi siz sağım yapmadınız mı ki
Ucansupurge Birkullanici Bu ilginçmiş tadına bak tuzlu falan mı ? Süt illa beyaz olacak diye birşey yok pembe,sarı, şeffaf hatta mavi olduğununu okumustum. Ne kadar süredir o memeyi vermiyorsunuz
Berilsmom13 Birkullanici sağmadıysanız süt birikmiştir elinizle sağın o göğsünüzü yumuşasın iyice ay iyi şişmesiyse valla
Ebruliiiiii Birkullanici sütün rengi değişkenlik gösterebilir ama hiç ağrı vesaire yapmaması şimdiye kadar biraz ilginç bi doktorunuza danışın bence
Sualim Birkullanici normalde göğüsteki süt boşalınca sondaki yağlı sarı süt olur ordan sarı süt gelmesi demek sondaki süt yani sütü azalmış bitmeye yakın buda o göğüsünüzün yakında kesilebileceği demek sağım yapmalısınız şuan küçük tek göğüs yeter ama büyüdükçe iki göğüsede ihtiyacı olacak
Birkullanici Ucansupurge ay bakamam tadına çok tiksiniyorum ☹️Bir buçuk aydır emmiyordu deneyeyim dedim baktım tutuor ama sevmedi tadını
Ucansupurge Birkullanici Çekiliyor olabilir bilemiyorum siz mümkün mertebe sagin bozulma vs olmaz bazen tadı degisebiliyor.
Birkullanici Ucansupurge öbür kızımda 7 aylıkken tekrar tutmuştu sol mememi .ona vermiştim hiç sağmadım sonra sütüm yine olmuştu.bu küçük diye korktum 4,5 aylık
Birkullanici Ebruliiiiii yok canım ben öyle litre litre sütüm yoktu o göğsümde zaten bilmiyorum yani ilk kızımı sütten keserkende bi defa sağmıştım sadece
Umutveannesi Ebruliiiiii herkeste mastit olmuyor ya. Benim oğlumda 6,5 aylıkken emmeyi bıraktı tam 8 aylık olana kadar her sabah üstüm ıslanmış kalkardım, 8 aylık olana kadar göğüs pedi yetiştiremiyordum. Sağım falan da yapmadım hiç. 8. ayda birden kesildi sütüm
Birkullanici [silindi] yok çok şükür iki kızımda da yaşamadım mastit ama geçen kendi kendie akmıştı baktım sütyenimde beyaz sümük gibi bi şey var mastit o mu oluyor
[silindi] Birkullanici hayır ben de öyle bir şey olmadı hiç iltihap akmıyor yani göğüsten sadece ateş ve göğüste inanılmaz ağrı oluyor. Bence bir doktora danışın siz yine de ama sütünüz az sanırım onla alakalı da olabilir. Benim de göğüslerimden süt akardı ama tamamen boşalmayınca uzun süre mastit yapıyordu özellikle ilk 3 ay sonrasında yaşamadım 🙏 sizin de eğer 3. Ayı geçtiyse belki ondan olmamışsınızdır
Aslan-K Birkullanici meme de kalan süt zaten anlık geliyor . Süt kanallarında beklerse mastite neden olur o da ağrı yapar . Yani sizin düşündüğünüz gibi memede süt beklemiyor öyle . Göğsünüzdeki sümüksü şey de süt bi süre sonra yoğunlaşıyor dışarıda yapışkan bi hal alıyor .