Dnzdmr oğlum yeni 4.ayına girdi. Birkaç gündür çığlık atmayı ve sesli gülmeyi keşfetti. Doktorunun onayıyla destekli oturtmaya başladık gün içerisinde birkaç dakika kadar. Henüz dönemiyor ama kafasını ve gövdesini kaldırmaya çalışıyor yattığı zaman. Oyun halısındaki oyuncaklarına uzanıp tutabiliyor. Hışırtılı kitap ve çıngırak kemiriyor. Elleri sürekli ağzında. Eline ne geçirse ağzına sokuyor. Ağzının suyu çok çok çok fazla, önlük yetiştiremiyorum. Asla yatmak istemiyor. Gündüz uykuları neredeyse hiç yok. Genel olarak duygularını uçlarda yaşıyor gibi 😅 ya çok keyifli ya da ağlama krizinde. Atak haftasına erken girdi sanırım