Kızlar 34 haftalık doğum yaptım 2 haftadir bebeğim kuvezde enfeksiyon değeri yüksek benden geçmiş bebeğime yavas yavas düşüyor ama enfeksiyondan kuvezde kalan var mi nasıl ilerliyor ilac tedavileri kaç gün daha kalır bilmiyorum günler çok zor geçiyor heleki bu depremden sonra ayrı olmak çok koyuyor Allahim oradakilere sabır versin 🙏🏻 Düşündükçe kafayı yiyorum