İlk 3 gün içinde kurtulanlar belki organ harabiyeti olarak çok bişey kaybetmemiştir ama 6 günde çıkanlar hareketsiz aç susuz böbrekler kalp ve diğer organlar çok harabiye yaşamıştır o insanlar sağlıklı bir hayat sürebilecekler mi 😔 bir çogu hastanede vefat ediyormuş diye duydum 😔 çok seviniyorum enkaz altından canlı çıktıklarına ama düşünmeden de yapamıyorum bu konuda bilgili kişiler varsa beni aydınlatabilir mi