Mives123 4 aylıkken bı başladı o bozukluk ataktir geçecek diye bekledim bekledim giderek daha çok bozuldu . 5.ayda geceleri 15 defa falan kalkiyordum artık bebek için kaygilaniyordum. Bağıra bağıra zor uyuyordu . Şimdi 6+15 düzeldi gibi . 4 -5 kere uyanıyor diye şükrediyorum.🤲🏻 Doyduguna , usumedigine ve terlemedigine eminsen ataktir geçer inşallah