Busraay17 Kızlar misafir olarak geldim çocuğumu götüreceğim de özel de iyi bı doktor tavsiyesi ve hastane ücretlerini biliyor musunuz rica etsem yardımcı olur musunuz
Koalaannesii_0610 Busraay17 İyi geceler kardeşim özel büyükşehir de Ahmet kınık doktorumuz çokta iyi biri tecrübeli 300 küsürdü bir hafta öncesi götürdüğümde eşimin işinden dolayı bir tık indirimli ödüyoruz
Busraay17 Koalaannesii_0610 yaa bende asker eşiyim acaba indirim bize de oluyor mu ki. Oğlum 17 Ocak da 1 yaşına girdi de rutin 1 yaş kontrolü yaptırmak istiyorum yani şükür hasta falan değil kabızlık yaşıyoruz sıklıkla
Koalaannesii_0610 Busraay17 Ha onu bilmiyorum canım arayıp öğrenebilirsin ama çok iyi bir doktor sen demeden tepeden tırnağa bakıyor çocuğa kabızlığıni da söylersen kesin birşeyler verir
Busraay17 Koalaannesii_0610 çok sağol canım benim yarın bı arayıp sorayım bilgi verirler inşallah. Aslında şehir hastanesinden aldım ama kan alirlarken hemşireler çok dikkatli değilmiş damar bulamayıp çocuğu delik deşik ediyorlarmış 😬 iptal edeceğim
Koalaannesii_0610 Busraay17 rica ederim canım ne demek kanı falanda çok güzel aldılar bizim oğlanın damar yapısı farklı zor bulurlrdi ama hemşireler çok güzel buldu aldı sagolsunlr inşallah kalırsın memnun🌺