Deprem bölgesindenim Hatay’dan. Canımızı zor kurtardık çok şükür, 2 yaşında oğlum var. Arabada kaldık günlerce eşim astsubay ve depremden 2 saat sonra enkaz bölgelerine gitti. Oğlumla tek başımıza dışarıda kaldık en son çare oğlumu alıp memlekete gelmek zorunda kaldım, bizi uğurlayamadı bile eşim. Enkaz altında bende olabilirdim, çok üzüldüm yanımızda olamadığı için ama olsun. Birinin hayatına dokunabilecekse ben tek başıma mücadele etmeye razıyım