Bugun menenjit aşısının 1.dozlarını olduk akşam ateş başladı 38 e cıkınca calpol verdim doktorun da tavsiyesi ile simdi biraz düşmeye başladı ama hala 37.7 lerde uykuya daldı.Sorun şu üzerine ince birşeyler giydirdim ama üşütüp hasta olur diye de korkuyorum ince pazen battaniye var üzerinde .Üzeri sabaha kadar ince mi kalmalı hem ateşliyken hemde üşüyüp hasta olur mu sizce??