Nefesimdefnemderinim çok çokzor çok ksyip çok acı var Allhim sabır versin ,güç kuvvet versin dirayetli olmayı nasip etsin ins🙏🙏🙏inanın bizlerde buralarda mahvolduk .oralar çok kötüymüş insanlar yagmalamaya,gaspa ,hırsızlığa daha kötü şeyler yapmaya başlamışlar resmen kıyameti yasiyrz burda diyolar çıkın ordan başka memleketlere gelin .Allh yar ve yardımcınız olsun🙏🙏🙏