Çocuk doktorum aşısını yaptır demişti, Alerji için gittiğim profesör olan doktor da kış zaten geçti, seneye yatırırsın, şimdi yaptırma dedi.
Birada bebeği rahatsız olan anneleri görünce de çok üzülüyorum ve korkuyorum. Doktoru yaptırma diyen var mı? Yaptırmayıp yakalanma ihtimalimiz nedir acaba, yorumlarınızı almak istedim.