Ben kullanıyorum oğluma 1,6 tığ patiksiz bi model gayet memnunum sadece çıtçıtlı atlet giydiriyorum altına evim 25 derece civarı. Kalıpları biraz küçük bence oğlum şu an 8 ay 17 günlük ve 12-18 ay giydiriyorum hatta bacakları yukarı toplanıyor küçük gelmeye başladı diyebilirim.