Sbdrr uyumak istemiyor etrafını merak ediyor artık keşif dönemine giriş yapıyor benimki de 3,5 aylık beşiğe bırakıyorum önce kendi kendine sesler çıkarıyor etrafına bakınıyor biraz sesleniyor kucağıma almıyorum göz teması kurmuyorum ve kendiliğinden uyuyor, ayrıca kundak önerisine katılıyorum işe yarıyor ama ben kundağı da bıraktım karanlık odada beşiğinde oynayarak uyuyor bu şekilde uyku eğitimini de vermiş olursun