Ahhh ahhh anılarım canlandı. Canım bazı bebekler böyle benimde öyleydi gündüz hiç uyumaz emerken kucağımda ne kadar uyuduysa o kadardı. Gece 3 4 artık kaç olursa. bi köşede çok sabahladım uyuyup kalıyordum emzirirken kollarım gevşiycek düşürcem diye çok korktum. Ama hepsi yavaş yavaş düzeliyor. Atak dönemleri oluyor gelişiyor ve kendi düzenini oluşturuyor. Her ay başka oluyor. Benim oğlum 8 aylık bir ay öncesine kadar gece 2den önce yatmazdı gündüz 15 dk uyur uyanırdı. Şimdi 9buçukta gece uykusuna dalıyor. Gündüz 2 3 saat uyuyor. Zamanla düzen kuruyorlar kendilerine ama az sabır lazım