Adhgftjk Bunun için geç mi kaldım. Toptan ip alıp bebeğim uyudukça yapsam 4 5 günde 10 15 tane yapmaya çalışırım.
jd16 Adhgftjk geç değildir bence ama afet bölgesine değil de bulunduğun şehire yerleşenler için yapsan daha iyi olur, sıfırdan bir hayat kuracaklar orda. Afet bölgesine giden yardım kadar diğer bölgelerde yoktur. Bu benimle fikrim biz şuan bulunduğumuz ile yerleşenlere yardımcı olmaya çalışıyoruz. sadece söylemek istedim 🙏🏼
Emelss- Adhgftjk hiçte geç kalmadınız, bizde her ay para yardımı yapmayı düşünüyoruz, geç olduğunu düşünmüyorum ☺️ düşünceniz, emekle yardım etmek istemeniz,Çok duygulandırdı.