Merhaba bebegim 3 ay 14 günlük hala gaz sancılarımız devam etmekte , ilk olarak sab simplex kullandık cok faydasını görmek sonrasında sap simplex ile birlikte biogaia kullandık hala şikayetlerimiz devam etti bugünde sub simplex ile birlikte zinco kullanmaya başladık ağlamaları arttı ne yapabilirim ve daha etkili bir damla önerisi olan yardımcı olabilir mi ?