Öncelikle cümlemize çok geçmiş olsun. Vefatlarımıza rabbimden rahmet diliyorum. Yaralı olanlarımıza acil şifâlar diliyorum.Rabbim bi daha böyle bir felaket yaşatmasın.. Çok aklıma takıldı o nedenle soruyorum. İlk bebeğim sağlıklı diyelim , ikinci bebeğin smalı olma ihtimali var mıdır? Yani test yaptırmak gerekli midir?