Merhaba sevgili anneler
Kızım 2 ay 17 günlük ilk ay gaz sorunlarımız oldu ama çok şükür artık daha iyi yani bu gaz olayında sona yaklaştık diye hissediyorum. Gaz olabilecek her türlü besinden kaçındım anne sütü aldığı için. Sizler ne zaman normal beslenmeye geçtiniz acaba. Ben şu an gaz olacak hiç bir şey yemiyorum eğer ihtimali varsa da bolca kimyon atıp yiyorum. Ama mesela kara lahana, karnabahar , pancar vs bunları çok seviyorum ve yararlı besinler olduğu için yemek de istiyorum. Dün akşam karnabahar yedim ama bir sorun olmadı sizce nasıl ilerlemeliyim? Sizler neler yaptınız kaçıncı ayda nasıl beslendiniz merak ediyorum 🌺