asli45asya Bebeğim bugun 18 günlük olcak ama hala kordonu düşmedi ne yapmalıyım böyle uzun sürede düşenler var mı aranızda
Tuba1234 asli45asya losyonu ile günde bikaç kez temizliyor musunuz o kurutuyor düşmesini hızlandırıyor
ezgiguzell asli45asya benim kızım 16 veya 17 günlük iken düşürmüştü göbek bağı temizleme losyonunu her altını değiştirdiğimde kullanıyordum öyle öyle düşürdüm. Bizde bide ek sorun vardı göbek bağı iltihaplanmıştı o yüzden her alt değiştirmede o losyonu sıktım. Ama siz sabah öğle akşam o losyondan sıkabilirsiniz hızlandırıyor ve kurutuyo
asli45asya Tuba1234 losyon dediğiniz alkol mü direk kordon üstüne mi sıkılıyor öyle ıslanmış oluyor ama doğduğundan beri her alt almada yaptım alkol sıktım
Panikatakanne ezgiguzell merhaba iltihap olduğunu nasıl anladınız ve bebeğe ateş vs bir rahatsızlık verdi mi
Imau asli45asya 9.günde hala düşmemişti zeytinyağı damlattım ve o gün düştü belki tesadüf bilmiyorum ama denemek istemiştim
Okuyanbiranne asli45asya biz hiç kullanmadık 3. Günde kendi kurudu düştü. Bazı bebeklere losyon iyi gelmiyor ve nemlendirip diri tutuyor
Mrv_cnl asli45asya doktorunuza danışın ve kurutunca oksijenli sular vardı sanırım öyle bişey tavsiye edebilir
Aslan-K Biz losyon değilde sprey kullandık günde 3 defa ve mendiliyle sildik. Bir hafta da düştü. Çok kullanınca da kurutmak yerine yumuşatıyor çünkü . Bize doktorumuz günde 3 defadan fazla kullanmayın dedi. Ondan olabilir
Nargiza97 asli45asya Düştümü bebeğinizin göbek bağı, ben Miraderm losyon kullanmıştım 1 haftada düşürdü