Öncelikle gündemden dolayı özür dileyerek soruyorum, bebeğimin Damağı morarmış ve çok fazla ağlıyor diş çıkarma döneminde ama alt dişleri çıkarken kızarıklık vardı mor değildi. Doktora götürdüm açıp bakmadı bile. Taze soğan, jel, soğuk meyve ve yiyecekler gerekirse ağrı kesici ile müdahale ediyorum fakat herhangi bir faydası olmuyor. Ne yapabilirim artık ağlamaması için? ( Depremde hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet, yaralılara acil şifalar, diğer kardeşlerimize ise sabırlar diliyorum. Umarım yaralarımızı en kısa sürede sararız.)