Merhaba yeni lohusaliktan çıktım da denilebilir oğlum 2 aylık oldu sütum fazla gelmediği için mamada veriyordum günde 4 yada 5 kez ama emzirmeyi de bırakmadım son iki üç gündür sütum biraz normale döndü ama bir sorun var ki başım çok donuyor mide bulantısı halsizlik baş ağrısı ağızda tat değişikliği arada bir midem ağzıma geliyor ve sezeryanliyim normalde bağırsaklarım biraz düzelmişti ama bir tuhaflık hissediyorum bağırsaklarım da karnım da şişlik var sanki ve bebeğime hamileyken disim çok ağrıyordu doğumdan hemen sonra dış ağrım geçmişti son bir haftadir yine ağrı başladı ilişkiye girerken korunmuştuk normalde ama yinede ya hamile kaldiysam diye düşünmeden edemiyorum.boyle birşey başına gelip hamile kalan oldumu korkmaya başladım doğumum travmali geçti daha bunu atlatamadan tekrar hamilemi kaldım ben yoksa 😔