Benim bebeğimde çok gazlı 53 günlük şuan . Sabahtan akşama kadar ağlıyor. dikkat ediyorum da yediklerime ama bir türlü düzelmiyor. Mutlu olduğu sakinn olduğu sadece 5 10 dakika üç sefer falan gün içerisinde. Ne yapabilirim ? Sıcak su duş saç kurutma makinesi falan çaylar hepsini yapiyorm kendime bebeğime. Ne gerekirse artık . İki defa hastaneye gittik lavma yapıldı. Çok ağlıyor bazen nefesi kesiliyor sancıdan. Çok gazlı dedi doktorlarda. Röntgen den bakıp