Hilal-95 gerçekten izlediklerini ağlamadan izleyebılen varmı
Canım gülerek izleyenler, böyle bir felaketin içinde oraya hırsızlık yapmaya gidenler, fırsatçılar, daha beteri olsun diye dua edenleri gördü bu gözler. Dilerim bir an önce zaman geçsin bu kötü günler unutulsun ama bu durum karşısında hala seytanlik yapmaya çalışanlar unutulmasın. Allah onları bildiği gibi yapsın beddua etmek istemiyorum. İnan bende o kadar üzülüyorum ki çocuklarıma her baktığımda o soğukta orada olan çocukları insanları düşünüyorum tüylerim diken diken izliyorum videoları beni kötü etkilediği için artık eşim izin vermiyor zaten biz de depremi hissettik 2 gün ölü gibiydim. Allah yar ve yardımcıları olsun bütün iyi insanların.