Gksaksl aslında 4. Aydan sonra kesilebilir. Ama tabii 4. Ay biraz iddialı gibi geldiği için bizim ülkemizde pek uygulanmıyor. Ama 4. Ayda bizim doktorumız gece beslemesini teke indirdi. Zaten bebeğim de çok uyanmıyordu. Şöylede birşey var, büyüme hormonu akşam 10 ile sabah 5 arasında salgılanıyor. Ve açken salgılanıyor. Eğer bu aralıkta bebek uykusundan uyanırsa az salgılanıyor, karnı doyurulursa yine az salgılanıyor. Birde emzirdikçe aç olmasalar bile emmek için uyanmaya devam ediyorlar:( benim kızım 8,5 aylık 1 aydır düzeni bozuldu, 1 haftadır biraz toparlar gibi oldu ama yinede iki kere uyanıyor ve emmeden uyumuyor. İki yudum çekip uyuyor, yani aç olmadığı kesin. Bakalım tekrar en aZından 1e indirmeye çalışacağım.