Ppk normal dogumu tek kısılık odada yapıyorsunuz dogum olduktan sonra ıkı kısılık odaya alınıyorsunuz refakatcı almıyorlardı bır gece kalıp taburcu oluyorsunuz..ben memnun kaldım sabah aksam doktor gelıyor bıseye ıhtıyac olunca hemsıre gelıp yardımcı oluyor her sabah oda temızlenıyor sabah oglen aksam yemek gelıyordu.