minikoglummmmm ya hayır e devletten başvurunu yap canım bakma sen bnm evim orta hasarlı idi yani guclendurme olmadan oturulmaz dün ku depremden sonra Malatya tamamen e devlet hasar kaydından çıktı yine inceleme yapilck,biz 10 bin TL den faydalandık şuan hangi ildesin sen