Perimasali2002 Merhaba anneler❤️ bugun süt verirken fark ettim bebeğim gözlerini yanlara kaydırdı birini sağa birini sola çok korktum birşey oldu diye ama sonradan düzeltdi çok şükür başınıza hiç böyle birşey geldimi? Ciddi birşey olabilirmi?
BskSrc Perimasali2002 benim bebeğim de 8 günlük.. arada şaşı bakıyor, normal olduğunu düşünüyorum. Henuz odaklanma vs gibi becerileri yok çünkü, kaslari da zayıf…
Lena123moms Perimasali2002 merhaba canım benim bebeğim de 10günlükken yapardı ne kadarlık bebeğin? Yeni doğmuş bebeklerde normal
Cerenkl Perimasali2002 normal canım benimkide yapardı şimdi 9aylık yapmıyor bende korkardım ama yeni doğan bebeklerde normalmiş öyle demişti doktorum
beyzzsenturkk_ BskSrc benim kızımda da var hafif bi şaşılık yenidoğanlarda oluyormuş fakat ihmal etmemek lazım doktora gösterin mutlaka
Ysgl26 Yenidoğanlarda oluyo canım normal.içe kaydırıyolar dışa kaydırıyolar.henüz göz kasları ve odaklanma becerileri olmadığı için korkma 😊
Perimasali2002 minikkusuuummm- evet bu gun 1aylık oldu ilk defa bugun yaptı çok korktum gerçekten ilk defa boyle birşey gördüm
Hndealnathn Yenidoğan sasiligi denen bir durum var bebekler ilk 3 ay şasi bakar göz kaslari gelismediginden ama bazen kalıcılık açısından tabiki bir uzman tarafından degerlendirilmeli