Biliyorum yeri değil ama bebeğimin 3 gündür sesi kısık 1 gün öncesinde ağlamıştı sabaha kısıktı. Tam geçti bugün yine oldu hastaneye götürdüm ama depremzedeler var aciliyet olmadığı için bakmadılar. Ateş öksürük vs yok anlamadım neden oldu ne yapabilirim düzelmesi için