aylizim01 şu anda bende kendimi böyle avutuyorum. 99’da yakalandıgımda evden biz cıkarken, komşumuz evden cıkmadı herkes sokaklarda yattı aylarca. O korkmayin bu evleri ben yaptım herşeyi sağlam demişti. Adam hiç ckmadı evınden. Ondan sonra onun dedıgıne gerçekten güvendim.ve o ev halen sağlam. yanımızdaki binalar hep yıkılmıştı ki avcılar gibi bir yerde.
Şimdi baska evde oturuyorum bu evde 99’u gormus. Sahibi ölmüş ama oda aynı seyi söylemıs korkmayin ev sağlam herseyin en sağlamını yaptırdım demıs.
🤷♀️ Yinede söylenen rakamlar cok yuksek. B tane japon uzmanı takip ediyorum. Yoshironi moriwaki en fazla 7.8 diyor buna marmara dayanmaz. Ve şunu ekledi. 30 sene dolmasına az kaldı max 6-7 sene işte. Ama soyle bisey var ki ne kadar geç olursa deprem şiddetide o kdr büyük olur gaz birikimi olur diyor. Ee sımdı sevinelim mi üzülelim mi. Yada dua mı edelim erkenden olsunda şiddeti az olsun dye. Her iki ucuda boklu değnek