Bebeğim rota virüsü oldu pazar günü geceden başladı ishal ve kusma ama bu 3 gündür çok fenayız hastaneye gittik vücudu susuz kalmış 1 gün bizi yatırdılar serum takviyesi ile birazda olsa kendine geldi. Dün gece taburcu olduk ama sabah yine kötü oldu Kusmaya başladı tekrar gittik bulantı kesici iğne yaptılar eve geldik ama çok ishal 16 bez değiştirdim 2 gün önce 20 bezdi bebeği rota virüsü geçirip atlatan anneler var mı nasıl atlattınız kaç gün sürdü çok üzülüyorum bebeğime