muhendisanne_ Merhabalar bugün doktorum MR sonucuna göre 27 mm boyutunda bir parca gördüğünü ve histeroskopi yapılması gerektiğini söyledi yine de karar senin dedi bu operasyonu geçirenlerden bilgi alabilir miyim ya da yaptırmasam ne olur ..
muhendisanne_ penyy kalınlık var dedi doğum sonrası kalıntı da olabilir dedi , 27 mm lik bir lezyon yazıyor raporda
penyy muhendisanne_ histereskopi çok basit bir işlem. Genel anestezi veriyorlar ve operasYondan sonra hiçbir ağrım olmadı aynı gün ayağa kalktım yani basit bir işlem kolay aynı gün çıkıyorsun hastaneden