Svgars Hangi mama daha iyi geliyor bize bebelac yazdı 4 buçuk aylığız hiç sevmedi iki haftadır içiyor kilo alımı da yok bilgisi olan yazsın lütfen
Deletedmom_75 Svgars Tad olarak mamalarin kokusu falan kötü ben similac alimentum kullanmıştım icmezse doktor cok az pekmez damlatabilirsin yada vanilya surubu dedi
Gozde40 Biz hepsini denedik içine elma özü pekmez ve vanilya şurubu asla içmedi en son evolvia rp yi yulaf sütünü sulandırıp hazırladım o zaman içti.Örneğin 30 cc su 30 cc alpro şekersiz yulaf sütü 2 ölçek mama şeklinde.