Meroy canım benim bebeğim kolik bir bebek denemediğim mama kalmadı hippe devam et derim bence yani bilmiyorum Aptamil çok gaz yapıyor belki senin bebeğine iyi gelmiştir bilemem ama bize en iyi hipp geldi doktorda gaz için onu önerdi birde yanında gaz damlası kullandım eğer mamadan kaynaklı değilse yani denediğin bütün mamada bunu yapıyorsa veya mamayı çok yapıp denediysen doymadı diye düşünüp yine devam ediyorsa oyalayıp unutturmaya çalış çünkü ben hepsini denedim benim ki de hala öyle yapıyor ama ne mamadan nede açlıktan 🤷♀️