Iyi akşamlar
Normalde 3ana öğün artı/eksi meyve yiyordu ama birden yemesi kesildi. Kahvaltıda 2lokma dediğimiz kadar yemedi, ogle direk hiç yemedi. Akşam uzeri bir kek yedi onunla duruyor. Gün içinde 3kere emdi o kadar. Normalde her öğün yiyen bir bebekti. Bu durum ne kadar sürer ki, kış olduğu için zayif dusip hastalanir diye endiseleniyorum