Alya-Sena hemşire de 9. Ay demişti
Aslında 5. Aylarda destekli oturtmaya başlamak gerekiyordu sanırım hiç yapmadım
cutiebun_ destekli oturuyor mama sandalyesinde mama oturağında ya da etrafına yastık koyarak vs oturuyor çocuğu önceden teşvik etmeliydim sanırım 6. Ayda doktor kontrolde oturtun vs demişti bazı anneler 5. Aylardan başlamış destekli oturtmaya
mashaa 3 dakikada iyiymiş başlangıç için
joyfulmom destekleri kaldırıyorum serbest bırakıyorum sonra devriliyor tabi 5. Aylardan egzersize başlasam iyi olacakmış herhalde sürekli yatırdım hiç teşvik etmedim açıkçası aklıma da gelmemişti
Birsenbirbenbirdebebek maşallah erken oturmuş