Deletedmom110 Merhaba. Ne zamandır var? Benim oğlumda da var doğumda hafifti sonra gün geçtikçe şiddetlendi. Laringomalazi teşhisi kondu. Nefes borusundaki kıkırdak sertleşmediği için ses/hırıltı yapıyor. Özellikle heyecanlandığında ve emerken daha fazla oluyor. Sanki horlarmış gibi yada burnu tıkalı ciğerleri dolu gibi ama değil tabii. Büyüdükçe azalarak geçiyormuş. 3 doktora gittik hepsi aynı teşhisi koydu ve sakın bronşit diye ilaç hava vs kullanmayın dediler. Aynı zamanda göğüsü ve gırtlağı içeri çöküyor.