F2411 ya bnde tesadüfen kan tahlili yaptırdım saglık ocagında 9 gün önce tiroıt hızlı çalışıyo dediler bnde çocuk doktoruna götürdüm dün oda aynı şeyı söyledi tekrar kan tahlili istedi süreç nasıl oluyo nasıl anladınız değeri kaçtı biliomsnz acayıp kafama takıldı benmde :(