Dildaezel 4.5 aylik bebegim var sütüm.cok azaldı günde 30 cc cikiyo ve mama ağırlıklı besleniyo bi sakıncası olur mu acaba
Deletedmom019 Dildaezel benimde kızım 4 bucuk aylık tel göğüs emiyo hala ama sütüm seninkinden bi tık fazla yani bende mamayı artırdım canım ac kalmasından iyidir