Kızlar bebeğim 59 günlük uyurken vs ara ara düdük gibi ötüyor ,tıkanmış gibi ara sıra da uyku esnasında sanki nefesini tutuyor 5-10 saniye kadar sonra gerekse bizim desteğimiz ile gerek kendisi tekrardan nefes alıyor. Bunlar normal mi acaba yaşayan var mı aranızda acaba ? akciğer röntgeni temiz gelmişti 1 ay kadar önce ama korkulacak bir durum söz konusu mu acaba ? Ayrıca özellikle mama verirken de çok tıkanıyor nefesi kesiliyor beline patpat vurarak nefes alabiliyor maalesef. Uyku esnasında Allah korusun birşey olacak diye ödüm kopuyor uyuyamıyorum