Fatma3460 bende tekim Elimden geldigince yapiyorum bende. Mesela benimkode 3 kusur aylik karin ustu yatmiyor. Bazi bebektr istemiyor iste. Halbuki sirt kaslari biraz zayif farkindayim. Geri dogru kaykilip gogsume yatirinca kollarini kullanip kendini kaldiriyor kertenkele gb bakiniyor etrafina ama karin ustu ne direk yatirinca nede emzirme yastigimda yatmiyor yana yana agliyor. Ben en keyifli oldugu anlarda esneme hareketleri yaptirip kollarindan kaldiriyorum kendi kalkacak mi diye. Bazen kendimde eksiklik hissediyoeum hani boyle uzun zaman geciren anneler varya surekli oyun matinda cocuk bi sirt ustu bi yuzustu kartlar oyuncaklar vs. ama tek olunca cidden zor. Surekli konus,odaklan,dikkatini ver zor yani. Ne kadar oluyorsa sonucta her yaptigimiz cocuklarimizin iyiligi icin ne kasar yapabiliyorsak.