BYS27 Arkadaşlar merhaba bebeğime mama veriyorım depremde ilk aklıma gelen enkaz altında kalırsaak bebeğim acıkırsa nasıl doyururum siz bebeğine mama verenler siz ne yapardınız siz de benim gibi düşündünüz mü
Dyldrm BYS27 bence kafaya takma Allah bilir orasını. Deprem anında kendinizi korumaya fırsat bulun da gerisi Allaha kalmış
DevrimciAnne BYS27 göcük altında annelerinden uzakta sadece bebekler kurtuldu sanılanın aksine bebekler daha dayanıklı