Hayaletbirisi iki yaşına kadar yaklaşık yedi ay var ve siz sekiz aylık hamile olana kadar emzirefek misiniz bence ufaktan kesmeye başlayın çünkü karnınız saki bebeğinizin gelişimi de kötü etkilenjr tanıdığım bir akrabam oda bu şekilde hamile olmuştu doktoe beş aya kadar emzir sıkıntı yok demiş şimdi kızı iki yaşına girdi karnındaki çocuğu da altıncı ayına girdi ama çocuğu sütten kesemiyor süt gelmwse bile çocuk o boş memeyi sürekli emiyor ek gıda da almıyor bence siz yavaştan biraktirmaya başlayın bir yaşını geçince doktorlar devam sütlerini bile verebiliriz diyor ben oğluma devam sütü veriyorum mama dan daha iyi içiyor gelişimi de şükür iyi