Benim bebeğimde böyleydi sonradan fark ettim mesela emeklemeye çalışırken sinirleniyodu ya da siz fark etmeseniz bile gözüne bir şey takılıyo alamıyo diye sinirleniyodu 7.5 aylıkken emekledi ayağa kalkmaya başladı biraz daha rahatladım diş sanmıştım ama hala dişi yok şimdide yürümeye çalışıyo dengede duramadığı için sinirleniyo hafızasıda kuvveylenmiş baya mesela eline uygun bulmadığı bir nesne aldığında müdahale ediyorum ama onu unutmuyo mızmızlanarak dolanıyo gözlemlediğim kadarıyla zihinsel gelişimi güzel olan bebekler bi tık daha agresif tabi bi de erkek bebek daha hareketli benimki iyi gözlemleyin yardımcı olun