Nurcannn1 merhaba,geçmiş olsun bebeğiniz hayırlı olsun,benim ağrı değil acı vardı ağrım hiç olmadı sezaryenden sonra hep bir acı hissettim,bazen oluyor 2.5 aylık olduk yorulunca eğilip kalkınca zorlayınca acıyor hatta dün yine acıdı,sanki gerilme gibi dikişin yanlarında biraz üstünde .Sizin kadarken zaten çok daha fazla acım vardı.zamanla azalıyor ama benim hala geçmedi.Sebep ne bilemiyorum gaz kabızlık yada zorlama yapıyor diye düşünüyorum ben ama :(