Kizlar merhaba 9 buçuk aylık bebeğim var şu 1 haftadır yanından saniye ayrilamiorm afedersiniz vc ye gtcem kızılca kıyamet bir an olsun ayrilamiyorm yanndan yaşayanlar ayrılık kaygisimi sır bu ne kadar sürer hicbirsey yapamıyorum onu. Yemeğini bile hazrlayamiyorm