Kuzum11 Merhaba oğlum 16 kg prima 7 kullanıyoruz ama oda tam oluyor şimdi merak ettiğim 8 alıcam ama içeriği çok az ve fiyatı pahalı hangi marka kaç beden alabilirim?
Kerem_k1 Kuzum11 Sleepy natural kullanıyorum ben 7 numara deneyebilirsin. Arkadaşımın iki buçuk yaşındaki kızı 15 kilo 6 numara tam oluyor ona.
balliborekkk Kuzum11 benim kızım 14 buçuk kilo 2 buçuk yaşında 6 numara alıyorum baby turco bimin bezi sleepy falan tam oluyor baby turco tercihim
Kayraaaaaa Kuzum11 Sleepy natural büyük 7 numarası ama nırmalıde oluyor benim çocuğuma aramızda ıkı kilo var bacakları bıraz tombul bzıımkının
livanurvealpinannesi61 balliborekkk bazı bezlerin kalıbı büyük herhalde bilmiyorum canım ben 11 kg olunca 5 numaraya geçmiştim 4 numara küçük oluyordu. Şuan 24 aylık 13600 gr falan biraz daha 6 numaraya geçicem bende.
balliborekkk Kuzum11 tamam BİM’in bezi geniş biraz ama okdrda değil be bacım yazık çocuğa cahillik işte üzüldüm 😞
Zehrakrts livanurvealpinannesi61 benim bebeğim 8 buçuk kilo 5 numara kullanıyorum o bile bacaklarında iz yapıyor 🙄 sanırım ileride bez bulamıcam Ben mi çok büyük alıyorum acaba
livanurvealpinannesi61 Zehrakrts kalıbı küçük ise normal. Evy baby molfix baby me nin kalıbı büyük ben 15 aylıkken 5 numaraya geçtim
Deletedmom_62 Zehrakrts canım iz bütün bebeklerde oluyo büyük bez kullansan da oluyor benim bebeğim 7.5 kilo normalde 3. Numara gayet iyi oluyo ama cildi hassas diye 4 kullanıyorum o da iz yapiyo ve prima slepy hariç bütün bezleri tek tek denedim hepsi de iz yapiyo
livanurvealpinannesi61 Zehrakrts baby turconun kalıbı küçük canım o yüzden normal ben 15 ci aya kadar 4 numara can bebe kullandım 15 aylıkken molfix 5 numara ile devam ettim molfix in kalıbı büyük
Annevebebek34 Bence artık tuvalete yapmayı öğrenmeli😄 bez dayanmaz ona 6 numaralara 7 numaralara çok az bez koyuyolar ve daha pahalı