Bebeğim 4 ay 21 günlük anne sütü ile besleniyor. 3 aylıkken falan hastalanmıştı öksürük grip falan o zaman meme reddi yaşamıştık. Yani emmek istemiyordu bende hep uyutup emziriyordum aç kalmasın diye uykudayken emiyordu. Şimdi hala meme reddi devam ediyor gerçekten çok yoruldum artık evde gezdire gezdire zor emziriyorum. Şimdi uyanıkken emiyor ama bi iki çekiyor kendini geri atıyor hep böyle huy edindi artık. Aç kalıyor mu acaba diye düşünüyorum çünkü gerçekten 5 dk zor emiyor toplasan. 5 aylık olmamıza çok az kaldı ek birşeyler vermeye başlasam mı diyorum doktorumuza da sorucam 5 ay kontrolünde ama burda da fikir alayım dedim. Bu şekilde başına gelen anneler var mı siz neler yaptınız?