Merhaba öncelikle ülkemizin başı sağolsun Rabbim geride kalanlara ,bizlere güç kuvvet versin çok zor günlerden geçiyoruz öyle ki günlerdir ağlıyorum 😔böyle bi zamanda buraya bunu yazmak istemezdim bildirimlerde eski postları okudum ama tam olarak aradığım yanıtı bulamadım .
Oğlumun mamasini değiştirdik sma kullanıyoduk çok gaz sancısı yapıyodu Aptamil aldık dün daha iki kez içti anne sütü de alıyo ama bugün koyu yeşil çok kötü kokulu ve arada beyaz noktalar olan bi kaka yaptı mamadan mi yoksa kan demir damlasi kullanmaya başladık 4ay 8 günlük ondan mı acaba. yeşil kakadan değilde beyaz noktaciklardan endiselendim var mı böyle bişey yaşayan